Kars İle İlgili Sözler

Ülkemizin en doğusunda yer alan Kars ile ilgili güzel sözler hazırladık. Doğu Anadolu bölgemizin güzel ve soğuk şehri Kars’ın plakası 36’dır. Kars sözleri ve Kars’ı anlatan sözler aşağıdadır.
Uzak doğuluyuz biz Karslıyız.
Karslıyız yabancılık çekmeyiz.
Şekil değil markayız çünkü biz Karslıyız!…
Kardeş biz Karslıyız adamı patatez ederiz!
Karslıyız ezelden, Gönlümüz geçmez güzelden.
Biz Karslıyız varsa yanlış olmuştur bir yanlış.
Biz Karslıyız aga ismimizden çok yaptıklarımız duyulur.
Karslıyız, Doğuluyuz ama; Türk bayrağının sevdalısıyız !
AIayına değiI kraIına qider biz KarsIıyız şekIimiz yeter.
Aşkta hızlı, yolda yavaş, biz Karslıyız arkadaş!
Rampada yavaş düzde savas plakamız 36 karslıyız biz kardaş…!
Abi biz Karslıyız kır düğünü yapsak bizimkiler orda mangal yaparlar.
Biz kavurmayı fetir arasına koyup yeriz be Karslıyız da.
Biz deli rüzgarların deli dalgaların adamıyız. Sevdikmi destan kızdımmı katliam oluruz.. Çünkü biz Karslıyız arkadaş..
Domates biber alayına gider!!! Ayran pekmez hiç farketmez!!! Biz Karslıyız bizle dalga geçilmez…
Bizim ailenin çoğu uzak doğudan gelme. Uzak doğu mu? He Karslıyız biz. Abi kars uzak doğu mu? Yakın batı mı?
Karslıyız biz sıcak hava bizi bozar. Kutuplara yaklaştıkça kendimi iyi hissediyorum.
Karslıyız diye aşkı bilmez demişler.. Sorun bakayım İstanbul bebelerine sevmeyi kimden öğrenmişler…
Babam danamız çalınmasın diye nöbet beklerken köydeki at çalınma hikâyelerini anlatıyor. EVET KARSLIYIZ KARDEŞ
Biz Karslıyız Gardaş Kral Olanı Tahtından Artistlik Yapanı Mekanından Kaldırırız…!!!
Gelini evden çıkardık konvoy yapıyoruz arabada ” tello gider yan gider tello açma yaram gan gider tello ” çalıyo. Neden çalmasın Karslıyız.
Biz Karslıyız susamıyoz. Çaysızlanma oluyo bizde. Siz bilmezsiniz bende anlatamadım zaten.
Karslıyız kafkas kartalıyız vatana milletimize bayrağımıza yüreğimizle bağlıyız.
Ecele sözlü ölüme nişanlıyız Neden? Diye Sorarsan ÇÜNKÜ BİZ KARSLIYIZ..! BIRECAN
Önemli olan Kars’ın değerleri ve Kars’ı yaşatmaktır. Belki bize her yer Kars değil ama biz her yerde Karslıyız.
Biz Karslıyız uçan ejderhamız olmaz belki ama uçan atımız olabilir neden olmasın ki.
Şuan bi uzaylıyla karşılaşsam “abi memleket neresi?” diye sorarım. Marslıyız derse, bizde Karslıyız yakınmışsın hemşeriyiz derim herhalde…
Bu yazı 8 kere okundu.
  • Site Yorum

Bir yorum bırak